Beralih ke bagian utama
Beralih ke menu navigasi utama
Beralih ke bagian footer website
Open Menu
Journal of Research in Foreign Language Teaching (JRFLT)
Terkini
navigation.archives
Tentang Kami
Tentang Jurnal Ini
navigation.submissions
Dewan Editor
Kontak
Cari
Daftar
Login
Beranda
/
Arsip
/
Vol 3 No 1 (2022)
Vol 3 No 1 (2022)
Diterbitkan:
2022-06-27
Artikel
PENINGKATAN PRESTASI BELAJAR BAHASA INGGRIS MATERI NARRATIVE TEXT DENGAN MODEL PEMBELAJARAN KOLABORATIF PADA SISWA KELAS IXA DI SMPN 2 TEGALSIWALAN KABUPATEN PROBOLINGGO TAHUN PELAJARAN 2015/2016
Suyatno Tri Kurniawan
PDF
MODIFYING DICE BOARD GAME FOR TEACHING SPEAKING
Hidayaturrohmaniyah Hidayaturrohmaniyah, Adi Yusuf
23-33
PDF (English)
Researching L2 Motivation and Identity in the Indonesian Islamic School Context: an Insight into Research Opportunities
Achmad Farid, Adi Yusuf
34-48
PDF (English)
ANALYSIS OF STUDENT'S VOCABULARY DIFFICULTY IN NARRATIVE TEXTS
Achmad Fanani, Mohammad Bakhtiar Arifianto , Afifa S. Zulfikar, Aizun Najih
49-58
PDF (English)
LANGUAGE AND GENDER: A CASE STUDY
Wim Banu Ukhrowi, Binti Qani’ah
59-67
PDF (English)
THE APPLICATION OF DISCOURSE-DISCUSSION METHOD AND STUDENT’S RESPONSE DURING THE NEW NORMAL ERA ON TEACHING SPEAKING
Susi Nur Tiawati
68-83
PDF (English)
Dikembangkan Oleh
Open Journal Systems
Bahasa
English
Bahasa Indonesia
Informasi
Untuk Pembaca
Untuk Penulis
Untuk Pustakawan